lørdag den 7. maj 2016

International Scrapbooking Day og lidt Project Life

I dag er det International Scrapbooking Day, så hvad er mere perfekt end at lægge lidt på bloggen?! Jeg må indrømme det står lidt sløjt til med at få lavet nogle layouts og jeg er efterhånden nogle uger bagud med Project Life, men heldigvis ikke længere end at jeg kan nå at indhente det.

Uge 13

Uge 14

Selvom det er International Scrapbooking Day har jeg overhovedet ikke rørt mine scrapsager, og dermed heller ikke været til nogen scraparrangementer. Jeg har værnet lidt om min frilørdag, da jeg arbejdede hele sidste weekend og skal af sted i en aftenvagt igen i morgen. Så meget desto dejligere har det jo så været, at vi har haft det mest fantastiske vejr, det har været varmt nok til at smide de lange bukser og sidde i haven og drikke kaffe, så fridagen er nydt i fulde drag.

Hvordan med Jer? Har I været til nogen scraparrangementer i dagens anledning?




1 kommentar:

  1. Nej, Kirsten, har ikke været til noget scrap og døren til mit scraprum har været lukket i i lang tid nu... så er igen bagud med PL, men lige om lidt skal jeg have bestilt billeder, så jeg kan komme med igen. Jeg har jo i stedet strikket/hæklet diverse karklude, hvilket har været superhygligt.
    Og I har besøgt Ribe, det er en fantastisk by, og domkirken ligger så flot der midt i det hele. Vil gerne til en anden købstad i år, det er spændende at gå på opdagelse i vores gamle købstæder, men måske får vi ikke tid, da sommerhuset i den grad trænger til maling, så det bliver arbejdsferie denne sommer :-( og først Santorini i efterårsferien :-D hvor vi alle 4 skal afsted, glæder mig SÅ meget.
    Hav det vel.
    MVH Dorit

    SvarSlet