lørdag den 23. april 2016

Project Life 2016 | Uge 11 og 12

I dag er det lørdag den 23. april og her i Esbjerg har vi haft det dejligste forårsvejr, men mange steder i landet har det været "vinter" med sne og slud. Vi snakkede med en nabo i dag, som havde været på Korskro marked, men var kørt hjem derudefra på grund af det dårlige vejr, og Korskro marked er kun få kilometer herfra. Godt nok er vejret i april tit ustabilt, men vintervejr vil vi nu helst være foruden.

Jeg ville egentlig have vist et layout på bloggen i dag, men det jeg var i gang med har slet ikke villet som jeg ville, så det er pillet helt fra hinanden, så det er en ommer. I stedet for kommer her lidt mere Project life.

Uge 11

Uge 12

Jeg kan virkelig mærke, at jeg skal stramme op i forhold til at huske at få taget nogle forskellige billeder. Det går tit galt i de uger jeg har rigtig mange vagter, så sker der ikke så meget.

I dag er de sidste fliser blevet lagt ved terrassen, så i morgen skal vi i gang med stamperen og så lidt sand på, så burde den være helt færdig. Den har godt nok også været længe undervejs, men så er det jo også så meget desto bedre.

Det var vist alt for nu, I ønskes en rigtig dejlig Bededagsferie - det der er tilbage af den.


1 kommentar:

  1. Fra Ama'r til Mors, det er da et spring :-) Men et godt af slagsen, syns jeg, som ikke ville kunne trives på Ama'r.
    Hilsen fra Dorit

    SvarSlet