søndag den 27. marts 2016

Project Life 2016 | Uge 7 og 8

Uha, bloggen er vist lidt forsømt, - jeg har igen været inde i en heftig periode rent arbejdsmæssigt, og Claus og Maja har været hjemme fra København. Ja, København - så længe det varer, for de flytter til det jyske igen, Claus har fået arbejde på Mors, i skrivende stund ved vi dog ikke om de kommer til at bo på Mors eller i Thisted, men det hører vi nok nærmere om på et tidspunkt. - Så det ene med det andet har gjort, at der ikke har været tid til at blogge.

Jeg har dog fundet tid til at være lidt kreativ ind i mellem, jeg er up to date med Project life og har også fået lavet et enkelt laylout, så lidt er der da sket på scrapfronten. I dag er jeg nået til at blogge  PL uge 7 og 8.

Uge 7

Materialerne til uge 7 er en blanding af PL-kort fra den gamle Jade edition serie fra Becky Higgins, rester, bogstavstickers og pynt fra Freckled Fawn.

Uge 8

Til spreaded for uge 8 har jeg kun brugt materialer fra et Little Girl kit, en ældre serie fra Echo Park samt bogstavstickers fra gemmerne.

Jeg har arbejdet de første dage her i Påsken, så nu har jeg nogle erstatningsfridage og jeg har fri den næste uges tid, - uh....det glæder jeg mig til.

I ønskes en fortsat God Påske.


3 kommentarer:

  1. Ej, vægtkontrol hos (dyr)lægen, ikke noget at spøge med :-) men superflot med minus 2 kg. En hund er heldig, for den kan jo ikke selv åbne køleskabet, hi-hi ! Tillykke med Nicoline, sikke hun er blevet forkælet med gode gaver, hun ser også meget begejstret ud. Har slet ikke været på mit scrapkontor i lang tid, var syg de 2 dage før påske og har haft ferie i denne uge efter, så det har været en pæn lang ferie, starter først på tirsdag igen, dejligt ! Jeg strikker/hækler karklude i lystige farver, det er blevet en dille, altså det med karkludene.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom til at oploade 2 gange :-(((

      Slet